Monday, February 14, 2011

d last best moment wif opis mate @PD

hmmm...ntah la....nk kate sedih tp hepy.....xdpt den nk describe kan nye punn....tp aku rse aku hepi.....cume sedih nk tggalkan kengkawan yg bes n gilos2 kt opisss......walausebagaimane pn *ayt br~~~~~aku sedih n kecewa.....tp aku nk ucapkan thanksssss aaaa looottttttssss to that company for d GREAT experience....

hmmm...dpt meluangkan mse bergumbira bersame geng2 kt opis  @PD akan ku abadikan dalam blogspot ku ini tuk di jadikan kenang2ngan...hahahhahahaha...

my peberet pic are here...huhuhuhu......

perjalanan bermula dgn menunggu org2 di loby opis...@mines


setelah smpi ptg itu...kite semua mkn mlm bersame2....



selepas kekenyangan...kite semua pegi karok la polak.....


esok pagi nye tu tibe la time game n activity kolam ronang.....









setelah penat mengeuarkan peluh n tenaga...kite pung balik...




banyak sgt pic oooiiii.....ni je yg aku rse menarik kit....yg len mmg lawok le sesangat....

No comments:

Post a Comment